dimecres, 21 de juny del 2017

410 - Ribes de Freser - Bruguera 210617

Sortida decidida a darrera hora d’ahir per tant amb poca participació.

Dos de la C.C., ja a Ribes a 2/4 de 9. Aparquem on sempre ( a la pujada ran del riu ) i ens trobem amb el Café de la Plaça tancat. Anem al del costat, on pentinem l’entrepà ràpidament, i amb el cotxe de nou ens situem al punt de sortida

10 i 10.- Ribes de Freser 920mts. Unes escales que no s’acaben mai ( sort que no ve el Miquel !!) pujada continuada, desseguida en ple bosc sempre direcció, S-SE.

A la mitja hora portem uns 200mts de desnivell i en un clar del camí, espectacular vista de
la Vall de Ribes al fons..

Estem més amunt i el camí serpenteja, ara bosc ara prat, i a la hora i poc deixem el sender que ens portaria a la base de Taga primer, i al cim després.

¾ de 12.- Cortals del Pellisser 1.450mts. Grans esplanades herbrades i canvi de vessant ja apreciant la fonadalada on endevinem Bruguera.

Començem a baixar i ens animn els crits dels 3 companys que ens venen a rebre a Bruguera però han pujat molt amunt...! En Clarà, Ramón Pous i l’amic Dani Palou.

Fem foto de Grup i avall va, preocupats perquè està fent pinta de pluja i no anem gens preparats.

Llei de Murphy: A Bruguera xops després de mitja hora sota la pluja. Positiu: temperatura alta i no ens ha molestat.

Las birras del inefable Ramon avui no tenen preu...!!.