dimecres, 9 de novembre del 2016

389 PUIGSACALM DES DEL COLL DE BRACONS 091116

Aquesta sortida la fem quatre xiruques de la costa i un d’Osona. Sortim de Sant Feliu de Guíxols amb direcció Cassa de la Selva, Riudellots per anar a agafar l’Eix Transversal C25 fins a la sortida d’Angles-Olot i per la C63 continuem fins a la rotonda que hi ha a la sortida del túnel d’Ambàs on per la C152, direcció Olot anem a trobar en menys d’un km el trencant a ma esquerra Juanetes GIV5273. Un cop som a Juanetes, continuem fins arrivar dalt la Collada de Bracons on ens trobem amb el company de Torelló, aparquem els cotxes i….

IMG_0001 - còpia.JPG

9h15’ Ens disposem a caminar, amb boira, fred i molt vent, seguint les marques grogues..

IMG_0260 - còpia.JPG

10h.35’ Arribem al Coll de Sant Bartomeu de Covaldises i continuem per el camí que marxa per la nostra dreta. Sembla que el sol vol sortir i el vent a calmat, per tant ja podem gaudir del camí flanquejat per faig, boix i algun que altre grèvol.
IMG_0268 - còpia.JPG

10h.40’ Font Tornadissa
IMG_0272 - còpia.JPG

11h. Rasos de Manter, lloc on per la nostre esquerra arriba el camí que be de Pla Traver
IMG_0287 - còpia.JPG

IMG_0286 - còpia.JPG

11h.10’ Traspassem porta de ferro i desprès de un camí planer entre faig, i una curta pujada arribem al cim del Puigsacalm.
PB090682 - còpia.JPG

IMG_0299 - còpia.JPG

12h. Fem la Poma, fotos del entorn, des del Pirineu fins Montserrat, de la costa fins el Berguedà i la de grup.

IMG_0311 - còpia.JPG

12h.30’ Desfem el camí que hem fet fins el cotxe i a dinar a casa.
Avui som Francesc Blanch, Maria Carles, Rosa Maura, Manel Parareda i Ramon Pous.