dilluns, 23 de febrer del 2009

L’ANÈCDOTA DE LA JORNADA

Begur, 4 de tarda, del 18 de febrer de 2009, després de dinar en els jardins d’entrada al pobla.

Els companys conductors van a recollir els cotxes a Torruella de Montgrí, els restants membres de la sortida anem a fer la cervesa, Bar el del Súper mercat Valvi, molt a prop de on hem menjat l’entrapa.

Bar regentat per personal de parla castellana, televisió Tele 5 (en les dues teles que hi havien), programa, el drama de la noia assassinada a Sevilla.

En Josep li feia gracia veure El Cor de la Ciutat, el seu disgust era evident.

Em dirigeixo a la Sra que per el seu aspecte i lloc on estava situada em fa pensar que és la propietària:

Sra., per favor, no podria posar-nos el Cor de la Ciutat, aquest company meu esta una mica trist perquè és perdrà el programa d’avui.

¿? (no m’entent)

I jo, fen gala del meu bon Castellà, i no fen cas a les recomanacions del tripartit, li dic:

Sra. por favor podría poner-nos EL CORAZÓN DE LA CIUDAD tengo a mi compañero disgustado y triste porqué quiero verlo.

La Sra. respont:

Sr. no se preocupe, al salir del Bar, en la primera rotonda toman la tercera salida y si siguen recto llegaran al CENTRO DE LA CIUDAD.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada